Hangi programı sevsek yayından kaldırıldı...

Evet,  çok sevdiğim, çok güldüğüm, yeni bölüm gelse de neşemiz yerine gelse dediğim tüm tv dizileri birer birer yayından kaldırıldı arkadaşlar. Bu iki türlü seçenek çıkarıyor karşıma ya ben bir tv programı gurmesiyim çoğu kişinin ilgisini çekmeyecek işleri buluyor ve takip ediyorum ya da ben kimsenin izlemediği reyting bile yapmayan işler izliyorum. Sizinle bugün başlaması ve bitmesi bir olan ve bitmesine çok üzüldüğüm dizileri paylaşacağım. Belki bu dizileri hiç hatırlamıyorsunuz belki de bana hak verip harbi bu nasıl dizi nasıl bitti diyeceksiniz. 

O zaman başlayalım ilk olarak; Üsküdara Gider İken dizisi. Çok komik ve samimi bulduğum bir aile izlemiştim. Abla-kardeş ilişkisi kendi hayatımda gördüğüm bir ilişkiydi. Her karakter tıpkı gerçek hayattaki gibiydi. Yapılan grafikler belki ilk defa bir dizide gördüğüm tarzdaydı. Hissetikleri aşk, sevgi, komedi her şey seyirciye geçiyordu. Çok güzel bir diziydi. 


Lise dizilerini, filmlerini çok ama çok seviyorum. Çoğu liseli dizi ve filmleri de izlemişimdir. Yaşanan dinamizm, romantizm hem bana kendi lise hayatımı hem de başka hayatlara tanıklık etmeyi sağlıyor. Gel gelelim ki Türk yapımı kaç tane böyle dizi ya da film izledim derseniz bu çok ama çok sınırlı. Bunlardan bir tanesi yine muhteşem oyuncu kadrosuna sahip Boynu Bükükler dizisiydi. Şuan oradaki oyuncuları bir dizide bir daha birlikte göremeyiz belki o derece güzel oyunculuklardı. Senaryo klişeydi kabul. Ama bu klişeden Netflix bir dizi yayınlanğında dünyada en çok izlenen listeye girmişti. Neden aynı şey bu dizide olmamıştı? Dünyaya gerek yok Türk halkı sevip izlese dizi devam etse bana yeterdi. Çok sevdiğim bir sahne olan kavga sırasında Yasin çıkarma sahnesini bulamadığım için sizinle dizinin kısa bir fragmanını paylaşacağım. 
 

Sıradaki dizim yaz dizilerine bakış açımı değiştiren yazın başlayıp kışında hatta hep devam etsin istediğim bir dizi. Kabul ediyorum İşler Güçler, diğer dizilere göre daha uzun soluklu oldu ama ben İşler Güçler'in ilk sezonundan bahsetmek istiyorum. Öncelikle asla belirli olmayan yayın saati, izleyici ile aralarındaki duvarı kırarak bizi diziye dahil etmeleri, her türlü şakaları, saçmalıkları her şeyiyle yeni bir soluktu. Ve o yaz izleyecek bir şeyler olduğu için çok ama çok mutluydum. Aynı kadro uzun bir aradan sonra tekrar kısa süreli bir dizi yaptı; Kardeş Payı. Herkes kesimin izlediği, güldüğü muhteşem bir komedi dizisiydi. Yine bu dizinin de ilk sezonu tadından yenmeyecek bir seyir zevki bıraktı tüm izleyicilerine. Öyle olmalı ki hala komik sahneleri açıp açıp izliyoruz. Buradan sevgili Selçuk Aydemir'e de her yazını okumayı, her işini izlemeyi dört gözle beklediğimi söylemek isterim. O kadar çok gülüyorum ve hayranım ki kaleminize, kolay olmayan bir iş yapıyorsunuz Allah yolunuzu açık etsin.



Yayından kaldırılmasına üzüldüğümü hatırladığım son dizi ise yine yazın yayına giren İbreti Ailem dizisi. Bu dizide de yine şuan çok daha başka yerlerde olan oyuncuları göreceksiniz. Bu dizide samimiyeti seyirciye geçirebilen, komedisi kıvamında neden bittiğini asla bilmediğim bir diziydi. 

 
Belki aralarında hatırladığınız ya da sizinde keşke bitmeseydi dediğiniz diziler vardır. İşte benim hatırladıklarım bu kadardı. Bir yerden ulaşma imkanınız olursa izlemenizi tavsiye ederim. 
İyi seyirler şimdiden. 
 




Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Netflix'te mevcut İspanyolca diziler (DİZİ ÖNERİSİDİR) 👀

Capitoline Wolf (The Roman She-Wolf)

Hangi içkinin yanında hangi yiyecek tüketilmeli?